*
Dodane 2011-04-13 08.45 , komentarzy 0

Centrum Onkologii ma nowy system kontaktu z pacjentem

Rusza nowy wieloelementowy system komunikacji z pacjentami Centrum Onkologii w Bydgoszczy. Umożliwi on pełną informację medyczną i szybką rejestrację.

Centrum Onkologii uruchamia nowy system kontaktu z pacjentem

Centrum Onkologii uruchamia nowy system ...

Autor: Centrum Onkologii

Centrum Onkologii w Bydgoszczy zmordernizowało system łączności z pacjentami. Powstał spójny wieloelementowy projekt, w którego skład wchodzi platforma internetowa, materiały informacyjne dla pacjentów oraz system call center.

Platforma internetowa www.CentrumPacjenta.eu z Informacją Medyczną, pełna informacja na temat leczonych schorzeń, wyszukiwarka lekarzy, najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie, słowniczek pojęć i seria edukacyjnych filmów wideo mają pozwolić pacjentowi na oswojenie się z problemem i uzyskanie informacji, których potrzebuje. Wskazówki i niezbędne wiadomości zawarte będą również w magazynie dla pacjentów „FOCUS CO”. Poruszane w nim tematy będą odpowiedzią na potrzeby pacjentów, monitorowane na bieżąco.

Jednym z elementów nowego systemu komunikacji jest call center, czyli Telefoniczny Zespół Obsługi Pacjentów. Tu możemy zarejestrować się do lekarza lub na badanie, zdobyć informacje, w razie potrzeby także drogą elektroniczną. Stały kontakt pacjenta z placówką jest możliwy pod numerem telefonu: 52 374 31 10.

- Poprawa komunikacji, usprawnienie obsługi, lepsza informacja i szybsza rejestracja – podsumowuje Ewa Gralikowska Smejlis z Centrum Onkologii im. prof. F. Łukaszczyka w Bydgoszczy. - Połączenie wszystkich tych elementów to wyzwanie, które warto podjąć, krok milowy w komunikacji między placówką medyczną a pacjentem.

Zobacz też:

tekst: Ewa Gralikowska Smejlis, oprac. ES



X

Miejsce
w rankingu

Komentarze

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszy!
Dodaj swój komentarz: